Help Desk

Help Desk – Departamentul nostru de Help desk 24/7/365 a fost conceput pentru a imbunatati procesele noastre interne, precum si comunicarea cu clientii care au acum acces la aceasta oportunitate prin soft-ul CAFM, e-mail sau telefon. Prin implementarea acestui sistem noi am imbunatatit calitatea si continuitatea informatiilor, accesibilitatea si conectarea la rapoartele clientilor. Clientii nostri sunt informati, in timp real, cu privire la solicitarilor lor si progresul rezolvarii acestor.

Informatiile stocate in soft-ul CAFM influenteaza organizatoric clientii in utilizarea instalatiilor si a echipamentelor in timp ce pentru Managerii nostri ii influenteaza printr-un comportament proactive si preventiv. Astfel, noi suntem mai bine pregatiti pentru a partenerii de afaceri sa ia decizii strategice si obiective pe termen lung cu privire la instalatiile si echipamentele lor. Mai mult, departamentul Help Desk ajuta compania noastra sa obtina un feedback din partea clientilor din cladirile in care echipele noastre isi desfasoara activitatea.

Cu ajutorul Help Desk – procedurilor din soft-ul CAFM, contribuim la angajamentele de mediu prin eliminarea consumului de hartie. 

Tel: 0728 60 00 60

E-mail: helpdesk@coralconstruct.ro

Ştiri şi noutăţi

2013/01/23

Serviciile de Project Management asigurate de Coral DA Consulting vor consta in coordonarea tehni...
Citeste mai mult

2013/01/08

Coral DA Consulting va presta servicii de Dirigentie de Santier si Coordonator de Securitate si S...
Citeste mai mult

Premiu

Autentificare clienti
Call center (+40) 0728 60 00 60